طرح افطار تا سحر در پارک‌های خراسان جنوبی اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان طرح تبلیغ چهره به چهره افطار تا سحر در پارک‌های محوری خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: به منظور تبلیغ چهره به چهره طرح افطار تا سحر در پارک‌های خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مسابقه پیامکی نماز با همکاری رسانه‌های خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود و هر روز به یکی از برندگان هدیه‌ای داده می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ۳۰ مبلغ و کارشناس مذهبی به روستاهای پرجمعیت استان اعزام می‌شوند و به بیان احکام و اهمیت نماز می‌پردازند.

کمیلی با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن و ماه ضیافت الهی است، ادامه داد: سخنرانان و مبلغان باید تفسیر قرآن را محور تمام برنامه‌های خود در ایام ماه رمضان قرار دهند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان تمام اعمال انسان مانند خوابیدن و نفس کشیدن عبادت محسوب می‌شود، یادآور شد: سخنرانان در منبرها باید به موضوعات اخلاقی و عرفانی و اهمیت نماز اول وقت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =