سند ۲۰۳۰ به دنبال حذف اسلام در بین جوانان آینده کشور است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون ۲۰۳۰ بدون تصویب در مجلس ابلاغ شده است، گفت: در این سند این چنین تعبیه شده که ظرف ۱۵ سال جوانان آینده کشور اسلام نداشته باشند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سیدعلیرضا عبادی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بیرجند اظهار داشت: پیروزی یک مسأله ذاتی و طبیعی است.

وی با بیان اینکه حق بر باطل پیروزی ذاتی دارد، بیان داشت: اگر انسان در هدف حق خطا نکند این پیروزی ذاتی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باطل هیچ گاه پیروز نمی شود، عنوان داشت: آن هایی که می خواهند از راه باطل پیروز شوند بدانند این نشدنی است و هرگز پیروز نخواهند شد.

عبادی با طرح این سوال که یزید آن همه جنایت بر امام حسین(ع) کرد اما آیا پیروز شد؟، عنوان داشت: اگر دنیا پر از ابوجهل ها باشد اما یک لقمان حکیم باشد با لقمان حکیم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید در صحنه های آزمایش خداوند در مقابل باطل، ظلم و جهل ایستادگی کند، بیان داشت: آن هایی که تصور می کنند بدون سختی و مشکل می توانند بهشتی و خدایی شوند تصور خامی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: ایشان بارها تأکید کرده اند خرمشهرها در پیش دارید، و باید بدانید این خرمشهرها از نوع نظامی نیست بلکه خیلی سخت تر از خرمشهر نظامی است.

کفار در بیت الحرام امنیت دارند و زائران در ناامنی بسر می برند

عبادی با بیان اینکه پروژه اسلام زدایی از زمانی آغاز شد که استکبار جهانی و استعمار بین المللی به کشورهای ثروتمند اسلام راه یافتند، بیان کرد: آن ها با برداشتن محتوای قرآنی بر قبله مسلمانان ورود پیدا کرده و نوکرهایی را در کشورهای اسلامی کاشتند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان، گفت: یک کافر به کشورهای اسلامی رفته و تمام عوامل او را اطاعت می کنند، دیگر کاری نمانده که انجام ندهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه زائران بیت الله الحرام در آنجا ناامن هستند اما کفار در امنیت کامل بسر می برند، بیان داشت: کشورهای اسلامی که امروز هیچ بویی از اسلام نبرده اند، کشور یمن را ویران کرده اند.

عبادی با اشاره به اینکه برخی امروز می گویند ما به شما آزادی می دهیم بنابراین خوش باشید و برقصید، عنوان داشت: آن هایی که می گویند تو برقص و کاری به فلسطین نداشته باش نه طرفدار اهل تشیع و نه طرفدار اهل سنت هستند آن ها طرفدار شکم خود هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با مسلمانی که اهل تعهد، ایمان، نماز، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر است نمی توانند عرض اندام کنند، افزود: بنابراین این افراد را از پیش رو برمی دارند و دشمن برای مسلمانان نسخه پیچیده اند.

باید جلوی وحشی گری های بین المللی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه امروز به دو طبقه رفاه و ثروتمند و مستضعف تبدیل شده است، ادامه داد: در جامعه امروز ایمان، نماز و عدالت از بین رفته و باید جلوی وحشی گری های بین المللی گرفته شود.

عبادی همچنین از امضا سند ۲۰۳۰ به شدت انتقاد کرد و گفت: این سند را کسانی که دم از آزادی می زنند امضا کردند و دستور اجرایی آن را بدون اینکه به شورای عالی انقلاب فرهنگی برده شود، دادند.

وی با طرح این سوال که چگونه قانون امر به معروف و نهی از منکر با وجود تصویب در مجلس آیین نامه اجرایی آن ابلاغ نشده است؟ بیان داشت: اما در مقابل می بینیم قانون ۲۰۳۰ استکبار جهانی بدون اینکه به مجلس بیاید ابلاغ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای من و شما در این سند این چنین تعبیه شده است که ظرف ۱۵ سال بچه های یک ساله که در این مدت ۱۵ ساله می شوند اسلام نداشته باشند، افزود: این نسخه را برای ما نوشته اند و می خواهند بچه های ۱۵ ساله بچه های ترامپ شود نه بچه های امام صادق(ع).

دیدگاهی در “سند ۲۰۳۰ به دنبال حذف اسلام در بین جوانان آینده کشور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =