۵۰۹ میلیون ریال برای اطعام محرومان شهرستان درمیان هزینه شد

بیرجند – ایرنا – مدیرکمیته امداد درمیان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰۹میلیون ریال بودجه شامل توزیع غذای گرم و سبد غذایی بین محرومان شهرستان هزینه شده است .

احمد بصیری پور یکشنبه شب در مراسم توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم بین محرومان شهرستان، افزود: توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر به خصوص در شب های قدر میان خانواده های زیرپوشش این نهاد توزیع خواهد شد.
وی ارزش هر پرس غذای گرم را ۸۰ هزار ریال ذکر کرد و گفت: هزینه این اقدام خیر خواهانه از سوی کمک های خیران نیک اندیش و کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تامین شد.
وی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۵۰ سبد غذایی بین محرومان شهرستان توزیع شده و تعدادی دیگر در حال جمع آوری است که به زودی توزیع خواهد شد.
وی یادآور شد: دستگیری از نیازمندان، اطعام فقرا و ایتام و خانواده های محسنین در ماه مبارک رمضان رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد خدمات رسان در شهرستان است.
بصیری اظهارکرد: خدمت به ایتام و محرومان جامعه عبادت محسوب می شود و رسیدگی به نیازهای آنان کاری پسندیده و موجب تکریم انسان است.
وی با دعوت خیرین به مشارکت در فعالیت های حسنه اجتماعی برای مددجویان، گفت: هیچ عملی با ارزش تر از کمک به محرومان نیست و ماه مبارک رمضان با فضای معنوی حاکم بر آن بهترین فرصت برای کسب خشنودی پروردگار و غفران الهی است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*۷۵۵۶ **۲۰۴۷*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =