کشف ۸۰۰ هزار عدد داروی مخدر در مشهد

مشهد- ایرنا- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ۸۰۰ هزار عدد قرص و داروی مخدر، ۶۰ کیلوگرم معجون بیرجندی و ۴۰ لیتر شربت متادون از یک عطاری در مشهد کشف شد.

مهدی خدابخشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی رصد اطلاعاتی نیروهای عملیاتی بسیج و سپاه ناحیه یاسر یک باب عطاری در خیابان استقلال که صاحب آن از سرشبکه های توزیع داروهای مخدر در مشهد بود شناسایی شد.
وی ادامه داد: ضابطان قضایی در این حوزه مقاومت پس از اخذ مجوزهای لازم در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و متهم ۲۱ ساله را دستگیر کردند. در بازرسی از این عطاری مقادیری داروی غیرمجاز، قاچاق، تاریخ گذشته و داروهای مخدر کشف شد.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم توسط ماموران گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی در بلوار امامت نیز ۸۰۰ هزار عدد انواع قرص متادون، ترامادول، قرص جنسی، رژیمی، قرصهای مخدر دست ساز، ۶۰ کیلوگرم معجون بیرجندی و ۴۰ لیتر شربت متادون کشف شد.
وی افزود: در این عملیات متهم اصلی که از تهیه و توزیع کنندگان و عمده فروشان داروهای مخدر و قاچاق در مشهد است به همراه ۲ همدست دیگرش که در نزدیکی مغازه او عطاری داشتند دستگیر شدند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
۷۵۰۵/۱۸۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =