۱۸۲۷ حامی طرح‌های مختلف کمیته امداد در خراسان جنوبی جذب شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه در شب‌های قدر امسال هزار و ۸۲۷ حامی در بخش‌های مختلف جذب شدند گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۲ هزار و ۱۹۳ حامی برای ۲ هزار و ۸۶۱ یتیم در خراسان جنوبی جذب شد.

احمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان ۴۳۹ حامی برای ۵۵۳ یتیم و فرزند نیازمند جذب شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد حامی 302 حامی برای طرح اکرام از ۳۶۴ یتیم جذب شد افزود: برای طرح محسنین نیز ۱۰۲ حامی برای ۱۲۲ فرزند یتیم و نیازمند و برای طرح شفا  نیز ۳۵ حامی برای ۲۶ بیمار جذب شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های توسعه مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در شب‌های قدر امسال هزار و ۸۲۷ حامی برای ۲ هزار و ۱۷۶ یتیم، فرزند نیازمند، طرح‌های محسنین و طرح‌های شفا جذب شدند.

رفیعی افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا شب گذشته ۲ هزار و ۱۹۳ حامی برای ۲ هزار و ۸۶۱ یتیم و فرزند نیازمند در خراسان جنوبی جذب شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی در ۷۱ پایگاه در داخل استان و دو پایگاه در استان‌های تهران و مشهد جذب شدند گفت: بیشترین جذب حامیان در شب‌های قدر بوده است و تعداد زیادی از حامیان بومی بودند.

معاون توسعه مشارکت‌های توسعه مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: طرح‌های حامی‌یابی در بخش‌های مختلف کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =