مهم‌ترین درد جوامع نداشتن آزادگی است

گروه اجتماعی: امام جمعه سابق بیرجند بر لزوم شناخت و معرفت نسبت به امام رضا و ائمه اطهار(ع) تأکید و اظهار کرد: مهم‌ترین درد جوامع نداشتن آزادگی است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی  رضایی امام جمعه سابق بیرجند ، شب گذشته۹ مردادماه، در  مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر رضوی جوانه‌ها از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان، اظهار کرد: زیارت هرگاه از روی معرفت باشد، زائر را به اهداف عالی می‌رساند.

وی با بیان اینکه توحید به معنای به وحدت رسیدن و متحد شدن ما است، افزود: برای رسیدن به وحدت باید تکثر را بپذیریم و خداوند انسان‌ها را متفاوت آفریده است و اگر این امر را بپذیریم، باید قبول کنیم که آزاده نیز هستیم.

امام جمعه سابق بیرجند با بیان اینکه بسیاری از مشکلات انسان‌ها به علت خودنمایی‌ها است، ادامه داد: در حال حاضر، مهم‌ترین درد جوامع، نداشتن آزادگی است.

رضایی یادآور شد: آثار طب اسلامی به جامانده از امام رضا(ع) در قالب ١٧ صفحه در بحارالانوار است که آستان قدس رضوی با نگاه علمی می‌تواند بالاترین دانشگاه را داشته باشد تا افرادی که به زیارت می‌آیند، حقایق علمی را درک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =