تقدیر از جهادگر خراسان‌جنوبی در سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی: حسین راغ آرا، مدیر امور اداری جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در سی و هفتمین مراسم سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به عنوان جهادگر نمونه معرفی و تجلیل شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور رییس این نهاد، وزیر بهداشت، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر شریفی‌زاده، رییس ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: هر ساله با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی میثاق می‌بندیم تا با باوری عمیق این راه و سال پیش‌رو را با ایمانی مستحکم‌تر و تلاشی مضاعف‌تر برای ساخت ایرانی آباد و آزاد ادامه دهیم.

وی افزود: حدود ۷ هزار عضو و جهادگر در مجموعه جهاد دانشگاهی مشغول فعالیت هستند، از این رو انتخاب ۳۴ نفر برگزیده کار سختی بود.

دکتر شریفی‌زاده تصریح کرد: به ۷۰ واحد خود اعلام کردیم که افراد برگزیده را به ما معرفی کنند که در نهایت  از ۲۹۶ کاندیدا و با توجه به سهمیه هر واحد ۳۴ نفر به عنوان جهادگران برتر انتخاب شدند که طی این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

طی این مراسم از جهادگران‌ نمونه تقدیر به عمل آمد که از واحد خراسان جنوبی، حسین راغ آرا، مدیر امور اداری در سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به عنوان جهادگر نمونه معرفی و تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =