جشنواره اینترنتی امت اسلام علیه تکفیر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای اویس با اشاره به برگزاری جشنواره اینترنتی امت اسلام علیه تکفیر گفت: فعالان مجازی در سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی جوادی نسب، مدیر روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای اویس، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره اینترنتی امت اسلام علیه تکفیر خبر داد و گفت: فعالان مجازی در سه استان خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و سیستان و بلوچستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که به بهانه این جشنواره دوستان شیعه و سنی کنار هم بنشینند و درباره موضوعات جهان اسلام از جمله فلسطین و یا مقابله علیه تکفیر تبادل نظر کرده و همانطور که در فضای حقیقی اتحاد خود را نشان دادند در فضای مجازی نیز این وحدت تجلی پیدا کند.

مدیر روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای اویس بیان کرد: جنایات تروریست‌ها علیه اهل سنت، جریان‌‍شناسی گروه‌های تروریستی، تروریست‌های تکفیری و مساله فلسطین، ارتباط گروه‌های تکفیری با استکبار و تروریست‌های تکفیری و پروژه اسلام هراسی غرب از جمله محورهای جشنواره است.

جوادی‌نسب ادامه داد: قالب‌های جشنواره را محدود نکرده‌ایم و علاقمندان با هر قالبی چه وبلاگ، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، اینستاگرام و… می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و امیدواریم این جشنواره بتواند یک گام مثبت در راستای اتحاد امت اسلام علیه تکفیر بردارد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره از ۶ نفر تقدیر و تجلیل خواهد شد، افزود:  جوایز نفر اول لپ تاپ، لوح تقدیر و تندیس، نفر دوم نفر تبلت، لوح تقدیر و تندیس، نفر سوم موبایل، لوح تقدیر و تندیس، نفر چهارم ۲۵۰ هزار تومان ولوح تقدیر، نفر پنجم ۲۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر و نفر ششم ۱۵۰ هزار تومان و لوح تقدیر است.

مدیر روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای اویس گفت: به لحاظ مادی هیچ سازمان و نهاد دولتی از ما حمایت نکرده است اما در بعد تبلیغات باید از حمایت‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و دفنر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت تشکر ویژه داشته باشم.

جوادی نسب با اشاره به اینکه احتمال تمدید شرکت در جشنواره تا پایان ماه محرم وجود دارد، اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام می توانند به لینک http://oweis.ir/webtakfir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =