گردهمایی بزرگ آزادگان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی از برگزاری گردهمایی بزرگ آزادگان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به مهین در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی روز گذشته ۲۵ مردادماه در نشست خبری گفت: به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان همایشی به صورت استانی در مرکز خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری همایش سالروز ورود آزادگان اطلاع‌رسانی شده که این برنامه با حضور همسران آزادگان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از دیدار آزادگان خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های سالروز ورود آزادگان غبارروبی مزار شهدا توسط آزادگان استان در قطعه ۲ مزار شهدا است.

 

معصومی از حرکت نمادین آزادگان با دو دستگاه اتوبوس در مرکز استان خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های سالروز ورود آزادگان شرکت در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه خاوران و شرکت در نماز جمعه است.

وی اظهار کرد: میهن اسلامی در ۲۶ مردادماه ۶۹ شاهد حضور عاشقانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق وارد خاک پاک ایران اسلامی شدند و یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ۲۳۳ آزاده سرافراز است یادآور شد: در حال حاضر وجود این آزادگان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی راهگشای بسیاری از مشکلات بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =