سفره‌ای به پهنای سخاوت در بیرجند گشوده می‌شود

گروه اجتماعی: عضو ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی گفت: در روز عید غدیر، با کمک مردم، در شهرستان بیرجند طرح اطعام عمومی مردم را برگزار خواهیم کرد.

غلامحسین علیزاده، عضو ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طی جلسه‌ای که هیئت ابوالفضلی بیرجند با ستاد مردمی غدیر استان داشت، مقرر شد که در روز عید غدیر، طرح اطعام مردم اجرا شود.

وی با بیان اینکه طی این جلسه، مقدار هزینه هر غذا تعیین شد، افزود: مردم می‌توانند به سهم خود، در اطعام یک تا چند نفر شریک باشند.

عضو ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اطعام کردن در روز عید غدیر ثواب بسیاری دارد، تصریح کرد: هیئت ابوالفضلی بیرجند و ستاد مردمی غدیر با هدف شریک شدن مردم در ثواب عظیم اطعام روز عید غدیر، این طرح را راه اندازی کرد.

علیزاده  بیان کرد: طبق فرموده امام صادق(ع)، غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر، مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.

وی ادامه داد: مردم مؤمن استان می‌توانند کمک‌های خود زا برای اطعام ظهر عید غدیر، به شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۲۰۷۹۲۳۹۴۳ به نام ستاد مردمی غدیر استان واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

عضو ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی یادآور شد: در روز عید غدیر، در هیئت ابوالفضلی بیرجند، برنامه اطعام را خواهیم داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =