امام جمعه موقت بشرویه: در جنگ تحمیلی رزمندگان ما مجهز به سلاح ایمان بودند

بیرجند- ایرنا- امام جمعه موقت بشرویه گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ایرانی به سلاح ایمان مجهز بودند و توانستند با این سلاح در برابر رژیم بعثی تا دندان مسلح مقاومت کنند.

حجت الاسلام علی اکبر حدادیان عصر روز چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد دفاع مقدس شهرستان بشرویه و مسئولان دستگاه های اجرایی افزود: دوران جنگ تحمیلی مصداق بارز عینیت بخشیدن به وعده های الهی بود.
وی ادامه داد: در این نبرد نا برابر همه ابرقدرت های دنیا به حمایت از رژیم بعث عراق برخاستند و با فروش سلاح و تجهیزات به این رژیم به مقابله با نظام نوپای ایران برآمدند اما ایمان خالص و عزم راسخ رزمندگان ما همه معادلات نظامی را بر خلاف نظر مستکبران در هم ریخت.
حجت الاسلام حدادیان ولایتمداری را از مهم ترین عوامل پیروزی ایران در برابر رژیم بعث عراق دانست و اضافه کرد: در آن دوران مردم ایران اسلامی با دوری از وابستگی به ابرقدرت های شرق و غرب و جان سپردن به ندای رهبر خود در مسیر خودباوری و عزت گام برداشتند.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه موقت بشرویه اظهار کرد: اکنون بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از دوران جنگ تحمیلی ایران اسلامی هر روز بیشتر از قبل در مسیر پیشرفت و آبادانی گام برمی درد و در این مسیر از همه مستکبران و بدخواهان انقلاب اسلامی بی نیاز بوده ایم.
وی افزود: رزمندگان سلحشور ایرانی با اعتقاد راسخ و ایمانی خالص در برابر نیروهای متجاوز دشمن از مرگ هیچ هراسی نداشتند و این اعتقاد معنوی قوی و استقامت بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی برهه های حساس و بحرانی کشور در باور ملت ایران موج می زند.
حدادیان اضافه کرد: اقتدار نظامی ایران امروز ترس در دل دشمنان انداخته است و ما این اقتدار و عزت را مدیون جانفشانی های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید در استمرار ارزش های دفاع مقدس در جامعه بیشتر از آنچه هست بکوشیم.
در این مراسم، حاضران با حضور بر مزار شهدای گمنام شهرستان بشرویه با نثار فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام و تجدید بیعت کردند.
به مناسبت ۳۱ شهریور ماه و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، به مدت هفت روز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهر بشرویه در ۳۰۰کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*۷۵۵۰**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -مریم پنجابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =