پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت عالم بشریت است

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین حرکت عالم بشریت و جهان اسلام است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح پنج شنبه در کمیته فرهنگی ستاد اربعین خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت به دستگاه اهل بیت(ع) بالاترین ارزش را دارد و هرچه که اخلاص در این کار بیشتر باشد بهتر پذیرفته می شود.

وی با بیان اینکه کسی توفیق خدمت در این دستگاه را دارد منتخب اهل یت(ع) بوده و انتخاب شده است، بیان کرد: این انتخاب بهترین ارزش برای هر کس بوده که قابل مقایسه با هیچ ارزش دیگری نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هر آنچه متعلق به امام حسین(ع) است ارزش دارد، عنوان داشت: اگر  در سیره عملی و رفتاری بزرگان نگاه کنیم همه آن ها در خدمت دستگاه اهل بیت(ع) بوده اند بنابراین باید هر کس تلاش کند تا از این سرمایه بزرگ استفاده کند.

رضایی، پیاده روی اربعین حسینی را بزرگترین حرکت عالم بشریت دانست و گفت: این حرکتی که در اربعین انجام می شود نه تنها از بزرگترین حرکت های جهان اسلام بوده بلکه از بزرگترین حرکت های عالم بشریت است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰ میلیون انسان در این حرکت بزرگ شرکت می کند، بیان داشت: این همان شور حسینی و همان حرارتی است که هیچگاه خاموش نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین یک امتداد تاریخی و پیشینه درخشانی در سیره بزرگان دارد، عنوان داشت: این حرکت بزرگ نشان دهنده قدرت، وحدت و تقویت روحیه مسلمانان و برکات زیادی را به همراه دارد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی خراسان جنوبی از برپایی ۳۱ موکب استان در عتبات عالیات در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر عوامل موکب ها مشخص شده اند و امسال نیز هیئت ها همکاری لازم را با ستاد اربعین داشته اند.

غلامرضا عباسی اضافه کرد: چندین سال است که عظمت اسلام و شیعه در اربعین به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =