موفقیت ۱۰ حافظ خراسان‌جنوبی در دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس نتایج دومین مرحله ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ۱۰ نفر از حفاظ خراسان‌جنوبی در این ارزیابی و آزمون به موفقیت رسیدند.

حجت‌الاسلام احمدرضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس نتایج دومین مرحله ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ۱۰ نفر از خراسان‌جنوبی در این ارزیابی و آزمون به موفقیت رسیدند.
وی اظهار کرد: از این تعداد ۵ نفر موفق به دریافت گواهی حفظ ۵ جزء شدند که با امضای مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به آنان اعطاء می‌شود و باقیمانده نیز مدرک حفظ ۱۰ جزء و بالاتر را با امضای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد دریافت می‌کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: حافظان ۱۰ جزء مدرک درجه ۵ معادل دیپلم، حفاظ ۲۰ جزء مدرک درجه ۴ معادل فوق دیپلم و حافظان کل نیز مدرک درجه سه تا یک را دریافت می‌کنند که مدرک درجه سه معادل لیسانس، درجه دو معادل فوق لیسانس و مدرک درجه یک معادل دکترا است.
رضایی ادامه داد: در این دوره یک نفر از خراسان‌جنوبی موفق شد به مرحله بالاتر راه یابد و بتواند برای دریافت مدرک درجه دو اقدام  و در آزمون مربوطه شرکت کند که اگر در آن آزمون موفق به کسب امتیاز لازم شد، اولین حافظ در خراسان‌جنوبی است که مدرک درجه دو را به دست می‌آورد.
وی یاد آور شد: در این دوازده دوره ۳۴ نفر از خراسان‌جنوبی موفق شدند گواهی حفظ ۵ جزء را دریافت کنند و ۲۰ نفر نیز مدرک درجه ۵، ۱۱ نفر مدرک درجه ۴ و ۴۵ نفر نیز مدرک درجه ۳ را کسب کنند که در کل ۱۱۰ نفر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =