سعادت از دیدگاه قرآن در دین باوری و عمل صالح است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین بالاترین نیاز انسان است،گفت: سعادت از دیدگاه قرآن در دین باوری و عمل صالح است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی شامگاه پنج شنبه در جمع مردم خوسف در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) این شهر با اشاره به احادیث ثقلین، منزلت و قلم اظهار داشت: این احادیث مورد قبول شیعه و اهل سنت است که در مورد پیامبر(ص) و اهل بیت است. 

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: زندگی ما و حیوانات و… تمام آن بر پایه قانون است و بالاترین قوانین مربوط به روح انسان است و زیر پاگذاشتن قوانین به خدا و امام ضرر نمی‌رساند بلکه به خود انسان ضرر می رساند. 

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: خداوند به خاطر نیاز انسان دین را آفریده است و دین بالاترین نیاز انسان است که نشان دین داری شناخت و پیروی از رهبر زنده دین است.

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: در زمان امیرالمومنین (ع) عده‌ای بی‌تفاوت بودند و این بی‌تفاوتی به همه سرایت کرد و نتیجه آن این شد که امام را تنها گذاشتند. 

عبادی افزود: انسان خودش و جامعه را گول می‌زند و خدعه می کند و انسان به دنبال هرکس باشد اگر خارج از چارچوب دین عمل کند به مباحثه بت پرستی است کسی که وقتش را برای یک سخنرانی گذاشته است اگر حرف سخنران حرف خدا باشد خدارا عبادت می‌کند و هرحرف او خدعه و نیرنگ باشد شیطان را عبادت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بشر به این دلیل بیماری دارد که پا بر روی همه چیز می‌گذارد و مشکلات بشر در صدر اسلام و اکنون عدم تعهد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =