۲۳۹۷ پایگاه مقاومت بسیج در خراسان جنوبی فعال است

بیرجند – ایرنا – فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۳۹۷ پایگاه مقاومت بسیج در استان داریم و ۸۲ کانون تخصصی بسیج، مدیریت و هدایت بسیج اقشار و متخصصان را بر عهده دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا سردار علی قاسمی روز دوشنبه در دیدار فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) و اقشار بسیج خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: ۱۱ ناحیه مقاومت بسیج، یک حوزه بسیج دانشجویی، ۱۱۸ حوزه کار میدانی بسیج شامل بسیج محلات، دانش آموزی، دانشجویی، عشایری، کارمندی، اصناف و طلاب مجموعه بسیج استان را تشکیل می دهد.
وی بیان کرد: ۳۷ گردان بیت المقدس و گردان های واکنش سریع و آمادگی رزمی بسیج و ۲۴ گردان کوثر، ۱۲ گردان امام علی (ع) و یک گردان فاتحان در استان داریم.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: امسال ۲۹۰ برنامه با موضوع های فرهنگی، امنیتی، آموزشی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی در استان در حال اجراست.
وی اظهار کرد: ۱۲۱ موضوع برنامه در هفته بسیج در استان اجرا می شود که ۱۶ برنامه سراسری است و برپایی نمایشگاه بسیج و اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدا، کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه های جهادی از جمله این برنامه هاست.
سردار قاسمی ادامه داد: امروز حزب الله، حشد الشعبی و رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب تفکر بسیجی پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورده و پیروزی های چشمگیری نصیب اسلام و مسلمانان کرده اند.
وی گفت: امام خمینی (ره)، بسیج را به شجره طیبه و درختی پرثمر تشبیه کردند که شکوفه های آن بوی بهار، طراوت یقین و عشق می دهد.
وی اظهار کرد: ایشان بسیجی بودن را بزرگ ترین افتخار خود در جهان عنوان کردند و این نشان از عظمت این جایگاه مقدس دارد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به اینکه هنوز آوای ملکوتی خمینی کبیر (ره) جان ها و دل های ما را معطر می کند ادامه داد: در مکتب ایشان بسیجیان همان مجاهدانی هستند که عرفان و حماسه را با یکدیگر درآمیخته اند.
وی گفت: بسیج در منظر ملت ایران یادآور جانفشانی ها، ایثار و فتوحات دلاورمردانی است که اقتدار و گمنامی را با هم درآمیخته اند.
وی اضافه کرد: دشمن از نام و چهره و آرمان بسیج وحشت دارد و امروز رمز و راز تداوم انقلاب اسلامی و اکسیر حیات آن بسیج است.
قاسمی گفت: بسیجیان قدرتمندتر از هر زمان دیگر آماده حضور در همه عرصه های انقلاب هستند و حضور بسیج در میدان های سازندگی و عرصه های فرهنگی کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است که غفلت از آن ضربه مهلک به حیات انقلاب و استقلال کشور وارد می کند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*۷۵۵۹*۳۰۲۸* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر * انتشار- رسول محمدحسنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =