۱۱۶۴ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۱۶ هزار و ۴۳۸ مورد نظارت بر طرح‌های خودکفایی انجام شد، گفت: در این مدت هزار و ۱۶۴ طرح اشتغال در استان توسط کمیته امداد اجرا شد.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در مدت ۸ ماه امسال هزار و ۱۶۴ طرح خوداشتغالی برای جامعه هدف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۷۳۲ طرح از تسهیلات منابع بانکی استفاده کرده‌اند افزود: ۴۳۲ طرح از محل صندوق اشتغال نیازمندان بوده که در مجموع  برای هزار و ۱۶۴ طرح، ۱۱۶ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: ۴۱۹ طرح در مناطق شهری و 745 طرح در مناطق روستایی اجرا شده است و ۳۷۶ طرح برای مجریان زن و ۷۴۵ طرح برای مجریان مرد بوده است.

حسینی افزود: ۳۰۵ طرح در قالب مشاغل خانگی و ۸۵۹ طرح خود اشتغالی بوده است و ۵ هزار و ۱۷۲ نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که در این راستا ۲ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از تعداد ۵ هزار و ۱۷۲ نفر یک هزار و ۷۷۳ نفر مهارت آموزی، یک هزار و ۱۱۷ نفر در بخش پایدارسازی توسعه، یک هزار و ۵۳۸ نفر در بخش کارآفرینی و۷۴۴ نفر حرفه‌آموزی دانش آموزان دبیرستانی انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۱۶ هزار و ۴۳۸ مورد نظارت بر طرح‌های خودکفایی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =