دریافت کارت هوشمند برای روستاییان خراسان جنوبی به آسانی محقق شود

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند که باید تلاش شود پرداختی‌ها از جیب مردم تا حد امکان کاهش یابد گفت: تلاش شود روستاییان برای دریافت کارت هوشمند دچار مشکلات نشوند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی مشاغل فرصت خدمت‌گذاری به مردم است که باید قدردان این فرصت‌ها بود که ثبت احوال هم یکی از نهادهایی است که با مردم زیاد سر و کار دارد و خدمت به مردم باید به خوبی انجام شود. 

وی افزود: در استانی هستیم که با مرکز کشور فاصله زیادی داریم و استانی مرزی بوده که مردم با مشکلاتی از جمله کم آبی و خشکسالی روبه‌رو است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمامی مشکلات باید تلاش شود در امور مختلف مانند تهیه کارت هوشمند از مردم هزینه زیاد دریافت نکنند.

عبادی با بیان اینکه باید با اطلاع‌رسانی به موقع تلاش شود تا هزینه‌های پرداختی از جیب مردم کم شود افزود: بیکاری، مشکلات موسسات مالی مشکلاتی است که مردم با آن روبه‌رو هستند و در مجموع مردم ما در خراسان جنوبی مردمانی محجورند. 

رتبه چهارم خراسان جنوبی در کارت هوشمند ملی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید از همه آنها استفاده کرد.

فاطمی با بیان اینکه ثبت احوال نهادی احتمالی است افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ثبت احوال در کشور کارت‌های هوشمند است که قرار است از اوایل سال آینده اجرایی و جایگزین همه کارت‌ها شود. 

وی با بیان اینکه رتبه ثبت احوال خراسان جنوبی در شهریورماه در کشور رتبه چهاردهم اعلام شد اظهار داشت: تلاش‌های زیادی انجام شد و رتبه مهرماه به ۶ و در حال حاضر هم رتبه خراسان جنوبی در کارت هوشمند ملی رتبه چهارم کشور است. 

فاطمی افزود: تلاش شده تا هزینه پرداختی مردم به هنگام تحویل کارت هوشمند کاهش یابد تا حدودی مشکلات روستاییان را برطرف کردیم. 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =