‌۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود‌

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: ۵۰۰ روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود زیرا وزیر سابق نیرو نسبت به انتقال آب به استان با بی‌تفاوت عبور کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: دولت باید نسبت به وعده‌هایی که به مردم خراسان جنوبی داده جامعه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود اما وزیر سابق نیرو نسبت به انتقال آب به استان بی‌تفاوت عبور کرد افزود: باید وزیر سابق نیرو برای کم کاری در خصوص انتقال آب به خراسان جنوبی محاکمه شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در کشور هر کسی که مشغول به کار و انجام وظایف است اگر دچار خطا شود از او سؤال نمی‌شود که چطور عمل کرده در حالی که مدیران و مسئولان باید پاسخگوی وظایف و کارهای خود باشند. 

عبادی افزود: در زمینه انتقال آب به خراسان جنوبی پیگیری و اقدام عملی توسط وزارت نیرو انجام نشد.

وی اظهار داشت: موسسات پولی اعتباری اعم از میزان، پدیده و کاسپین چقدر مردم برای آنها خون دل خوردند و چقدر برای مردم چالش درست شد اما کسی محاکمه نشد که در این راستا باید قوه قضائیه ورود پیدا کند. 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: چرا باید به یک موسسه اعتباری به راحتی مجوز داده شود که اینگونه با اعصاب مردم بازی شود و سوء مدیریت‌ها، کم کاری‌ها و سهل‌انگاری باید پاسخگو باشند.

عبادی افزود: وزیر نیرو جدید هم اگر بخواهد راه وزیر سابق را در پیش گیرد موفق نخواهد بود و مردم این استان مردمان صبوری بوده اما باید از حداقل امکانات اولیه زندگی که آب است برخوردار باشند. 

وی بیان کرد: در کشور بین حقوق دستگاه‌های مختلف فاصله زیادی است و نباید فاصله ۱۰۰ درصدی وجود داشته باشد چراکه مردم از این ناعدالتی‌های حقوقی ناراحت‌اند چرا عده‌ای باید حقوق‌های آنچنانی داشته باشند و در عوض برخی دیگر به نان شب محتاج باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =