هدف استکبار حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام است

بیرجند – ایرنا – رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی استکبار جهانی، حاکمیت رژیم غارتگر صهیونیستی بر جهان اسلام است.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسلمانان باید به حذف این غده سرطانی توجه داشته باشند.
وی گفت: مساله قدس مهم است اما مساله مهم امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت است که این امنیت به قدس ختم می شود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این همه اما جوانان ما روشن تر از هر زمان هستند و مطمئنا نخواهند گذاشت تا این غده سرطانی، امنیت را از ما سلب کند.
وی افزود: اسرائیل تا بتواند گام هایی برای توسعه خود و سردمداری جهان اسلام بردارد، جبهه گیری مسلمانان جهان در برابر این حرکت، راه جولان را از آنها خواهد گرفت.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار ‘پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی -صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت’ علاوه بر بیرجند در شهرستان های استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =