اسرائیل عامل ناامنی منطقه است

بیرجند – ایرنا – معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل عامل ناامنی منطقه است و ما راهی جز مبارزه و مقاومت نداریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سردار محمدرضا نقدی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بیرجند افزود: تا آمریکایی ها بر موضع استکباری خود هستند هر روز باید منتظر توطئه ها باشیم و ما راهی جز مبارزه و نابودی استکبار و صهیونیست ها نداریم.
وی گفت: از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم بیدار باشند و مبادا اسناد و قراردادهای ننگین استعماری را امضا کنند چون این ننگ تا ابد برای آنها و فرزندانشان می ماند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر اسم کاپیتولاسیون می آید گفته می شود فلان مجلس و فلان نمایندگان امضا کردند و اسمشان در تاریخ لکه دار شده است.
وی اظهار داشت: این ملت از همه می خواهد که راه مبارزه را پیش بگیرند، نرمش قهرمانانه را امتحان کردیم عده ای تصور می کردند با کنار آمدن با آمریکا مشکلات رفع می شود اما امروز همه دیدیم که تمام امتیازات را دادیم و بخش های هسته ای را تعطیل کردیم.
سردار نقدی گفت: رئیس جمهوری گفتند که از حلقوم استکبار اموال خود را بیرون می کشیم و امیدواریم این کار انجام شود.
وی بیان کرد مقام معظم رهبری با نرمش قهرمانانه فرمودند به آمریکایی ها اعتماد ندارند اما اجازه امتحان دادند و امروز باید در صحنه مثل ۴۰ سال قبل مردانه بایستیم.
وی افزود: اگر بنی اسرائیل یک بار از دریا با عصای موسی عبور کرد ما در این ۴۰ سال ده ها بار با عصای ولایت از دریای ناامنی و توطئه عبور کردیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها در الجزایر سال ۱۳۵۹ گفتند گروگان های آمریکایی را به ما بدهید و ما در قبال آن تعهد می کنیم که همه تحریم ها را برداشته و پول های شما را پس دهیم هرچند ما گروگان های آنها را دادیم اما آنها به هیچ کدام از تعهداتشان پایبند نبودند.
وی تصریح کرد: راه پیروزی ایستادگی مقابل استکبار است و اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند به زودی در قدس نماز می خوانیم وعده کمی نیست اما شرط آن استقامت، ایستادگی و کمک کردن به جبهه مقاومت است.
وی گفت: کسانی که امروز در غزه زیر گلوله های رژیم صهیونیستی راهپیمایی می کنند کارشان سخت تر از ماست و در این روزگاری که از ماه مبارک رمضان سپری شد بمباران های رژیم صهیونیستی خانه های آنها لرزاند و عزیزانشان را مقابل چشمشان به شهادت رساند.
نقدی اظهار داشت: یک انسان مومن نمی تواند این صحنه ها را ببیند و در خانه خود بنشیند، راهپیمایی در تابستان گرم کاری نیست که در این مسیر ما انجام می دهیم چون انتظار است که کارهای بزرگتری انجام دهیم.
وی افزود: ملت مظلوم فلسطین ۷۰ سال است که زیر چکمه های جنایتکاران دست و پا می زند و نوزادان آنها، پیرمرد و پیرزنشان از گلوله های آنها امنیت ندارند.
وی گفت: امیرالمومنین (ع) در وصیت خود به فرزندان برومندشان امام حسین (ع) و امام حسن(ع) توصیه کردند که یار ستمدیده و دشمن ستمگر باشید و اگر ملت ما برای دفاع از فلسطین به خیابان می آید و به جبهه مقاومت کمک می کند اینها شرط پیروی از امیرالمومنین است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روزی ما زیر چکمه های ایالات متحده آمریکا بودیم و امروز آزاد شدیم، خدا به ما همه چیز عطا کرد و ما را به برترین کشورهای دنیا تبدیل کرد اکنون عده ای تبلیغ می کنند که ایران فقیر دارد چرا باید به فلسطین کمک کنیم.
وی افزود: در راس همه این حرف ها آمریکا قرار دارد و استکبار می گوید شما موشک، نیرو در منطقه و مدافع حرم را برای چه می خواهید، رئیس جمهور نحس آمریکا سخنرانی کرده که مردم ایران گرفتاری اقتصادی دارند آیا او دلش به حال ما سوخته که بیش از ۱۰۰ پایگاه بزرگ نظامی از شرق آسیا تا آمریکای لاتین دارد و این پایگاه ها را برای چه می خواهد.
وی اظهار داشت: ۷۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی آمریکاست در حالی که بودجه نظامی همه جهان ۱۴۰۰ میلیارد دلار است و ۵۰ درصد کل هزینه جنگی دنیا مربوط به آمریکاست.
سردار نقدی گفت: ۴۰ میلیون نفر در آمریکا در فقر مطلق زندگی می کنند، ۶ میلیون کارتن خواب در این کشور وجود دارد و اگر ما به دلیل محیط پیرامونی خود و برای امنیت خود فعالیت می کنیم آمریکا که چنین بهانه ای ندارد، چطور به اندازه نصف کشورهای دنیا هزینه نظامی می کند بعد به دیگر کشورها می گوید بروید و به فکر فقرای خود باشید.
وی تصریح کرد: رسانه های طاغوتی که توسط آمریکا تاسیس شده ۲۴ ساعت در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی القا می کنند که چرا ما برای آزادی دیگر کشورها باید هزینه کنیم، همین افرادی که از رژیم شاهی دفاع می کنند پاسخ دهند آیا زمان طاغوت برای رفتن به کشورهای دیگر بیشتر هزینه می کردند؟
وی گفت: اگر امروز ملت با اشتیاق خود برای دفاع از مظلوم در دیگر کشورها حاضر می شود اما رژیم طاغوت برای سرکوبی مظلومان به جنگ می رفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانی که می گویند ما باید خود را فقط برای ایران نگه داریم دروغ می گویند، آن روز شما به عمان ارتش فرستادید و چهار برابر ارتش عمان، ارتش ایران برای کشتن مظلومان کشته داد.
وی اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی در ویتنام ۳۴ فروند جنگنده فرستاد، پنج میلیون ویتنامی بیگناه را قتل عام کردند و رژیم شاه آنجا بدون نظر ملت شرکت داشت که مادر شاه ملعون در خاطرات خود نوشته است شاه برای او درددل کرده که بدون اطلاع او هواپیماها را به ویتنام برده اند.
نقدی گفت: هواپیمای اف ۵ ایرانی در موزه جنگ و مقاومت ویتنام به عنوان شرکت کننده در کشتار ملت ویتنام گذاشته شده و این ننگ برای ما باقی مانده است.
وی ادامه داد: کسانی که می گویند نه غزه نه لبنان چرا آن روز به ویتنام رفتند و در کشتار کودکان و مردم ویتنام شرکت کرده و این ننگ را برای ما باقی گذاشتند.
وی گفت: در خاطرات این خانواده منحوس نقل شده که در جنگ بین فلسطینی ها و کشورهای عربی با صهیونیست ها به ناوهای هواپیما بر آمریکایی سوخت مجانی برای سرکوبی ملت فلسطین و مسلمانان دادند.
نقدی افزود: ثروت ما به این شکل خرج بیگانگان ظالم برای چپاول ملت ایران می شد و امروز این افراد انتقاد دارند که چرا ملت ایران در دفاع از مظلوم هزینه می کند؛ این ملت برای دفاع از آزادی و استقلال ملت ها جان می دهد.
وی اظهار داشت: پیروزی های بزرگ مداوم حاصل معرفت و ایستادگی ملت ماست و کسانی که امروز پیام می دهند مردم ایران فقیر هستند، در سال جاری سه و ۲ دهم میلیارد دلار برای براندازی نظام اسلامی پول گذاشته اند.
وی گفت: آمریکایی که ۶ میلیون فقیر و کارتن خواب دارد به جای دخالت در شئون داخلی کشورها بودجه را خرج فقرایش کرده و مشکل خود را رفع کند، آمریکا که سفارتخانه اش را به بیت المقدس برده به دلیل نقطه ضعف و شکست است چون به آخر خط رسیده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اسرائیل خیلی زودتر از ۲۵ سال آینده نابود می شود و به زودی در بیت املقدس نماز می خوانیم.
وی افزود: آمریکا با بحران بزرگ اجتماعی داخلی و وضعیت نابسامان اقتصاد بسیار ضعیف شده و در حمله ای که به سوریه کرد به روسیه، سوریه و ایران اطلاع دادند که ما قصد داریم چند نقطه را موشک بزنیم و آن هم به دلیل پولی بود که از عربستان سعودی گرفته بودند.
وی اظهار داشت: آمریکا بسیار ذلیل شده و برخی می گویند شعار مرگ بر آمریکا چه فایده ای دارد در حالی که شعارهای ملت ایران یکی پس از دیگری محقق شد چون خاستگاه شعار ملت ایران ایمان، قرآن و ولایت است.
سردار نقدی گفت: این ملت شعار مرگ بر شاه را سر داد و شاه ساقط شد، شعار مرگ بر شوروی و مرگ بر صدام و مرگ بر منافقین هم محقق شد و یقین بدانید که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هم محقق می شود.
وی افزود: مرگ بر اسرائیل شعار نیست، انقلاب اسلامی ایران را از چنگ آمریکا نجات داد، عراق را از چنک آمریکا نجات داد و لبنان را از چنگال صهیونیست ها خارج کرد.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی کشور سوریه را که ۹۰ درصد خاک آن در اشغال تروریست ها بود آزاد کرد و عراقی را که دو سوم خاکش در اشغال داعش بود آزاد کرد و فلسطین را که توسط رهبر سازش کار آن یاسر عرفات با صهیونیست ها دست داده و تسلیم اسرائیل شده بود، دوباره بیدار کرد، کرانه باختری را به صحنه کشید و امروز شاهد حماسه آنها در فلسطین خواهیم بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یمن را بیدار کرد و بخش اعظم آن را از چنگ صهیونیست ها و آمریکایی ها نجات داد، مردم بحرین را به صحنه آورد و امروز دشمن را به ذلت کشاندند که این نشانه پیشرفت انقلاب اسلامی با این شعارهاست.
وی ادامه داد: این شعارها دعاست و مقصد آن الهی است و همه به اصابت می نشیند و یک به یک سنگرها را فتح می کنیم.
وی گفت: در این ۴۰ سال ایستادگی ملت ایران با دست خالی از ناحیه خدای متعال بی پاسخ نبوده و وقتی ملت با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس برای یاری رساندن به خدا حاضر می شوند خدا هم به آنها یاری می رساند.
سردار نقدی گفت: عزت و عظمتی که امروز شامل حال ملت ایران شده نصرت الهی است که تنها مقابل همه دنیای استکبار و شرق و غرب ایستاده و همه را به زانو درآورده است.
وی افزود: آرمان انقلاب اسلامی آزادی بشریت است و امام خمینی (ره) فرمودند تا ظلم هست مبارزه وجود دارد و ما هستیم، این پیام قرآن کریم است و مومن و پیرو پیامبر (ص) برای این شعارها منطق دارد تا زمانی که حاکمیت دنیا در دست طاغوت هاست اجازه نمی دهند ما به جامعه آزاد پیشرفته برسیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما را با ماهواره و فیلم مستجهن به بیراهه می کشانند و از وقتی آمریکا وارد افغانستان شده تولید مواد مخدر ۱۰ برابر افزایش یافته است و مواد مخدر را با قیمت پایین وارد ایران می کنند.
وی افزود: نیروهای مسلح ما بیدار هستند و تروریست هایی که توسط آمریکا آموزش می بینند را در مرزها سرکوب می کنند لذا اگر امروز امنیت داریم باید قدر آن را بدانیم، آمریکایی ها با ایجاد تروریست هایی مثل داعش به دنبال از بین بردن امنیت ملتی هستند که مدافعان حرم را فرستاد آنها را شکست داد.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =