بیانات رهبری سرلوحه کار همگان قرار گیرد

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: باید برای حفظ انقلاب، ناموس و ارزش ها در جریان های پیچیده دشمن، سخنان کارشناسی رهبر معظم انقلاب را به عنوان حجت آویزه گوش قرار دهیم تا مقابل دشمنان کم نیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند پس از راهپیمایی روز قدس افزود: علاوه بر خودشناسی باید دشمنان و سلسله مراتب دشمنی آنها را نیز بشناسیم.
وی با اشاره به فرمایش قرآن کریم در خصوص ظلم و ستم قوم یهود گفت: حرف خداوند همیشه صدق است و اینکه در یکهزار و ۴۰۰ سال قبل در قرآن آیه ای نازل شده و قوم یهود را به عنوان قوم ظالم معرفی کرده و اکنون که همان آیه در زمان حال نیز صدق می کند نشان از معجزه قرآن دارد.
خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: قوم یهود جزو موارد استثنایی است که امام معصوم نیز گفته به خاطر خطای گذشتگان آن، نسل های بعدی هم در همان موضع قرار دارند.
وی با بیان اینکه سخت ترین مردم از نظر عداوت و شدت دشمنی یهود هستند گفت: دخالت در امور الهی بدترین شرک است و خطرناک ترین افراد نسبت به اهل ایمان این دو طایفه هستند که نمونه های آن را در امور بین الملل مشاهده می کنیم و آنها داد همه مردم دنیا را درآورده اند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: فرهنگ و سیاست شر غرب که برخاسته از صهیونیست یهودی است باعث شده آنها حتی به مردم تحت سلطه خود نیز رحم نکنند و در فرانسه مشاهده می کنید پاسخ نیاز مردم را با چماق می دهند و ۴۰ میلیون فقیر مطلق در کنار سرمایه های عظیم، تحت سلطه این ستمگرها هستند.
وی با بیان اینکه پیشگویی قرآن در مورد قوم یهود امروز یک معجزه زنده است گفت: این قوم برای دنیا و مال آن حاضر هستند کره زمین را به آتش بکشند و از نادان تر کسانی هستند که به آنها اعتماد می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: یهود حتی از مغول که آن همه خسارت به تاریخ وارد کرد نیز بدتر است چرا که قوم مغول در نسل های بعد مسلمان شدند و خیرات زیادی داشتند که یک نمونه آن مسجد گوهرشاد است.
وی با اشاره به ظلم ۷۰ ساله صهیونیست ها در فلسطین اشغالی افزود: آنها حتی آسیب های زیادی در لبنان، اردن و سایر کشورها به مسلمانان وارد کردند و پشت پرده همه فسادها، قتل ها و جرم ها صهیونیست ایستاده است و آنها هستند که سران دنیا را می خرند و به آنها دستور می دهند که در حق مسلمانان جفا کنند.
عبادی به نمونه عینی این فتنه ها در آفریقا، عراق، ایران و حتی کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: این دروغ بزرگی است که آنها از ۷۰ سال قبل تکرار می کنند و می گویند سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین است آیا در تاریخ سراغ دارید که فلسطین سرزمین بدون جمعیت باشد؟
وی ادامه داد: از خانه دیگران به یهود هدیه می دهند و می گویند که اینها مظلوم هستند.
امام جمعه بیرجند در بخشی دیگر از سخنانش خویشتن شناسی و دین شناسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه مردم دنیا دو ‌گروه بیشتر نیستند یا حق هستند یا باطل و ما باید جایگاه خودمان را بشناسیم و بدانیم در کدام گروه قرار داریم.
وی همچنین از آحاد مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس امسال قدردانی کرد.
ع.ب*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =