اعتبارات زیرکوه برای ۱۵۲ طرح هزینه می شود

بیرجند – ایرنا – سرپرست فرمانداری زیرکوه گفت: اعتبارات امسال این شهرستان برای تکمیل و اجرای ۱۵۲ طرح فرهنگی و هنری، عمرانی، خدماتی، آموزشی، کشاورزی، زیربنایی و ورزشی هزینه می شود.

محمد کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۲۱۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به شهرستان زیرکوه اختصاص یافت.
وی بیان کرد: سهم زیرکوه از محل اعتبارات استان ۷،۱ درصد است که نسبت به سال گذشته در مجموع ۲۶ درصد کاهش دارد.
وی با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام و اولویت دار، از مسئولان و مدیران دستگاه ها خواست در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام های جدی و اساسی بردارند و طرح های عمرانی را با بالاترین کیفیت اجرا کنند.
سرپرست فرمانداری زیرکوه گفت: مسئولان از هدررفت هزینه ها در اجرای طرح های عمرانی خودداری و نسبت به جذب اعتبارات از دستگاه متبوع اقدام کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که با جذب حداکثری اعتبارات گام های بلندی در جهت برنامه ریزی دقیق و واقعی و حل مشکلات مردم برداشته شود.
شهرستان زیرکوه سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله ۸۵ کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد. مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه ۱۴۷ کیلومتر است.
استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =