نیروهای کارآمد در میز خدمت به کار گرفته شوند

بیرجند -ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: پیرو بخشنامه نهاد ریاست جمهوری، میز خدمت حضوری باید در تمام دستگاه های اجرایی مستقر و نیروهای کارآمدی در این بخش به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا محمد حسینی روز شنبه در شورای اداری استان اظهار داشت: با توجه به لزوم پاسخگویی به موقع مردم و شهروندان میز خدمت باید در ادارات راه اندازی و از سوی سازمان بارزسی نیز مورد رصد واقع شود.
وی با اشاره به تعداد مراجعات برخی از بخش های اداری ادامه داد: از آنجایی که در برخی بخش ها مراجعه مردمی نیاز به راهنمایی دارد نیروهای کارآمد در این میز خدمت گماشته شود تا ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی سرگردان نباشد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی گفت: انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت در پشتیبانی از این کنگره ورود پیدا کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در ادامه بر لزوم صرفه جویی انرژی در فصل تابستان تاکید کرد و افزود: این صرفه جویی در سطح کلان کشور تاثیر زیادی بر کاهش هزینه دارد.
حسینی در خصوص تنظیم بازار نیز به سه دستگاه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی توصیه کرد با جدیت جلو سوء استفاده سودجویان در بازار را گرفته و با متخلفان برخورد کنند.

** مباحث کلان آب و کشاورزی در مجلس جدی دنبال می شود
نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان نیز با اشاره به سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان این سفر را ثمربخش توصیف کرد و گفت: پس از حضور این تیم کارشناسی در استان شناخت از مشکلات بیشتر شد و درخواست های مردمی با نگاه جدی تر در مجلس پیگیری می شود.
نظر افضلی با بیان اینکه نمایندگان کماکان پشتیبان مشکلات مردم در مجلس هستند افزود: بخصوص مباحث کلان آب و کشاورزی جدی دنبال خواهد شد.
وی به توزیع تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان ها اشاره کرد و یادآور شد: انتظار می رود در این توزیع سهم بخش عشایر نیز مشخص شود.
۹۷۶۶ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =