فرهنگ ایثار و ولایتمداری راه برون رفت از مشکلات است

بیرجند – ایرنا – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیرجند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری راه برون رفت از تمامی مشکلات پیش رو است.

حجت الاسلام محمدعلی مومن زاده روز یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع ستوان دوم شهید ایمان یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بزرگترین پیام شهدا تبعیت بی چون و چرا از ولایت است که لحظه ای نباید تعلل کرد.
وی گفت: تبعیت از ولایت، تجربه روشن و موفقی در ادوار مختلف انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده و توجه عمومی به فرهنگ ایثار و شهادت به راهی تبدیل شده که نظام را در گردونه مشکلات به سلامت عبور داده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیرجند بیان کرد: شهدا، حجت های آشکار نسل جوان در تداوم فرهنگ ایثار و شهادت هستند که توجه به این مهم همواره اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشته است.
وی افزود: دشمنان و معاندان نظام هیچگونه درکی از مبانی و معارف این راه ندارند و به واسطه همین رشادت ها تا امروز در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستاده ایم.

** مسئولان قدردان جوانان باشند
یکی از روحانیون حاضر در این مراسم نیز با بیان اینکه جوانان موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند گفت: مسئولان باید قدردان جوانان باشند.
حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده افزود: انقلاب اسلامی را جوانان به وجود آوردند و امروز هم در برابر هجمه دشمنان حفظ می کنند.
وی با بیان اینکه از ظرفیت جوانان باید در متن انقلاب استفاده شود تصریح کرد: توان جوان مومن انقلابی نباید در فعالیت های حاشیه ای صرف شود و باید مسئولان به این مهم توجه کنند.
وی اظهار داشت: شهدای جوان انقلابی که طبق آمار منتشر شده از بنیاد شهید ۲۳ سال میانگین سنی آنهاست، رگ های درخت انقلاب را با خون خودشان سیراب کردند و شهدایی همچون ستوان دوم ایمان یوسفی ادامه دهنده راه همان یاران انقلابی هستند.
ستوان دوم ایمان یوسفی چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه کویری «شط رهوار» استان خراسان جنوبی به شهدا پیوست.
پیکر این شهید مدافع حریم وطن امروز (یکشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار و جمعی از مسئولان از مقابل هیات ابوالفضلی (مصلی) بیرجند به سمت میدان امام خمینی (ره) بر روی دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان خوسف و روستای سرچاه عماری منتقل شد.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =