شهید اسماعیل زاده: راه رستگاری راه اسلام است

بیرجند – ایرنا – شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده از شهدای دوران دفاع مقدس در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به ملت ایران تاکید می کند که تنها راه رستگاری راه اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده در دهم مهر ماه سال ۱۳۴۲ در روستای ورزگ از توابع شهرستان قاینات خراسان جنوبی دیده به جهان گشود.
در وصیت نامه این شهید آمده است: بخدا قسم راهی که انتخاب کرده ایم به جز راه خدا و راه اسلام نیست برای رضای خداست، برای اینکه شاید توانسته باشیم رضای خدا را به جای آوریم از تمامی جان، مال و خونمان گذشتیم.
آنهایی که ایمان محکم به خدا و روز جزا دارند با همه کراهتی که از جنگ دارند آماده پیکار و مبارزه و جهاد علیه دشمنان اسلام می‌شوند، این افراد در وجودشان عشق به پیکار در راه خدا و شهادت جایگزین ترس و وحشت از نقص اموال و انفسشان می‌شود و با گذشتن از جان، اموال و پدر و مادر راهی صحنه پیکار در راه خدا و شهادت می‌شوند.
در بخش دیگری از وصیت نامه شهید آمده است: امیدوارم هنگامی که جان از بدن رها می‌شود در فکر عوامل دلفریب دنیا نباشم و یگانه اندیشه‌ام جهاد و شهادت در راه خدا باشد.
در اینجا مساله ای که وجود دارد این است که انسان ذاتا آرامش و آسایش را بیشتر ترجیح می دهد تا اینکه درگیر جنگ و خونریزی باشد، چرا که جان، اموال و خانواده با جنگ در خطر و نابودی قرار خواهند گرفت و نا آرامی، ضرر و زیان جنگ برای هیچ کس قابل تحمل نیست.
اما هنگامی که مساله جنگ اسلام در مقابل کفر مطرح می شود ، آنهایی که ایمان محکم به خدا و روز جزا دارند ، با همه کراهتی که از جنگ دارند، آماده پیکار و مبارزه و جهاد در راه خدا و شهادت و اطاعت از ولایت فقیه می شوند.
شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده، ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین عراق به شهادت رسید.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =