۱۶۰ کارگاه آموزشی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی برپا شد

بیرجند – ایرنا – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کلاس های تابستانی کانون در قالب ۱۶۰ کارگاه آموزشی ویژه کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

طاهره حمیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلاس های ویژه تابستان از تیرماه آغاز شد و در ۲ دوره مقدماتی و پیشرفته تا شهریور امسال ادامه دارد.
وی از استقبال زیاد شهروندان از این کارگاه ها خبر داد و گفت: ظرفیت کلاس ها تکمیل شده و هم اکنون کودکان و نوجوانان در تمامی مراکز ثابت مشغول یادگیری هستند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش در این کارگاه ها افزود: به هیچ وجه دنبال افزایش تعداد شرکت کنندگان نیستیم بلکه کارگاه ها با ظرفیت محدود برگزار می شود و کیفیت ملاک است.
وی یکی از مباحث مهم آموزشی تابستان امسال را مهارت های زندگی دانست و تصریح کرد: همچنین کودکان و نوجوانان در این کلاس ها با آسیب های اجتماعی، امداد و نجات و مقابله به خشکسالی آشنا می شوند.
حمیدی گفت: این دوره ها در چهار بخش فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در حال برگزاری است که تدبر در قرآن، کاردستی، سرود، نمایش، قصه گویی، هنرهای دستی، سفال، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی از جمله این آموزش هاست.
خراسان جنوبی ۱۲ مرکز ثابت، ۱۱ مرکز سیار و ۲ مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد که ۳۶ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان از خدمات این مراکز بهره مند می شوند.
۹۷۶۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =