امیدهای غرب در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب محقق نمی شود

بیرجند- ایرنا- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا و کشورهای غربی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب امیدهایی دارند که قطعا نشدنی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی جمعه شب در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در بیرجند اظهار داشت: قرآن تنها کتابی است که معجزه جاودان پیامبر خاتم(ص) است و هدایت بشر را تضمین می کند.
وی ادامه داد: برخی برای رسیدن به آرامش دنبال گوش دادن به موسیقی هستند اما باید بدانند که خداوند هرگز نجات انسان را از طریق حرام قرار نداده پس به جای آرامش با موسیقی حرام، دل را باید به نور قرآن منور کنیم.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: قرآن باید در تمام فضای جامعه وجود داشته باشد چرا که نجات بشر با این کتاب الهی است.
نوفرستی با بیان اینکه دل انسان با قرآن زنده می شود افزود: بهترین موعظه فهم عمیق نسبت به این معجزه الهی است.
وی پیروزی مسلمانان را در گرو توکل به خدا دانست و گفت: خداوند وعده داده که آینده روشن از آن اسلام است و باید همه در مسیر نورانی که از طریق قرآن نشان داده می شود حرکت کنیم.
وی از کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی در استان یاد کرد و افزود: امید است که با کمک قرآن ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
فرماندار بیرجند نیز با اشاره به فعالیت نخبگان قرآنی و معارف اسلامی گفت: برگزاری مسابقات یک فعالیت بزرگ فرهنگی در حوزه قرآن است که می تواند باعث ایجاد انگیزه کند.
علی ناصری از تشکیل ستاد ویژه برگزاری مسابقات استانی قرآن در فرمانداری بیرجند خبر داد و افزود: کمیته هایی نیز ذیل این ستاد تشکیل و مدیران برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات آماده شدند.
وی ادامه داد: در سه روز برگزاری مسابقات ۱۹ برنامه قرآنی با حضور قاریان برتر برگزار شد تا مردم نیز از این رویداد معنوی بزرگ در شهرستان بیرجند بهره مند شوند.
چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۴۰۷ متسابق در روزهای ۲۷ الی ۲۹ تیرماه به میزبانی بیرجند برگزار شد و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.
در این آیین با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران نفرات اول تا سوم هر رشته تجلیل شدند.
۹۷۶۶ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =