۴۰ هزار واحد صنفی آلاینده در بیرجند شناسایی شد

بیرجند – ایرنا – معاون خدمات شهری شهردار بیرجند گفت: ۴۰ هزار واحد صنفی آلاینده و مزاحم فعال در مناطق شهری این شهر شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند حسن خانزاد روز دوشنبه در تشریح چگونگی ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده اظهار داشت: فعالیت این واحدها علاوه بر آلودگی زیست محیطی، سیما و منظر شهری بیرجند را دچار تغییر و دگرگونی کرده است.
وی افزود: صافکاری ها، نقاشی خودرو، تعمیرگاه های خودرو، آلومینیوم کاران، در و پنجره سازان، تعویض روغنی ها، سماورسازان، آبکاری ها و… در ردیف صنوف مزاحم و آلاینده قرار دارد.
معاون شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه تغییر شیوه ارایه خدمات به شهروندان از سوی فعالان این صنوف ضروری است گفت: جمع آوری و انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده در بیرجند با مشارکت اتحادیه ها امری ضروری و حیایی است.
وی بیان کرد: فعالیت مشاغل مزاحم و آلاینده در حوزه شهری برای شهروندان و جامعه زیان بار است و ساماندهی آن به سالم سازی محیط شهری کمک می کند.
خانزاد افزود: ۲ منطقه برای انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده در بیرجند شناسایی شده است و متصدیان مشاغل مزاحم و آلاینده موظف هستند در این مناطق فعالیت کنند.
۹۷۶۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =