نیازمند وحدت و همدلی در شرایط کنونی هستیم

بیرجند – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی کشور بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا علی اسماعیلی روز دوشنبه در نشست صمیمی با نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستان فردوس اظهار داشت: تعدد خیریه های شهرستان فردوس حکایت از نوع دوستی مردم این شهرستان دارد و امید است که این همدلی، اتحاد و یکپارچگی بین مردم شهرستان فردوس بیش از پیش تقویت شود.
وی افزود: با وجود همه اختلافات و سلایق سیاسی ما می‌توانیم به مشترکات زیادی برسیم و بر مشکلات موجود فائق آییم.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به جرم استقلال طلبی و گناه حمایت از نهضت‌های آزادی بخش، یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما تدارک دیده است تصریح کرد: آنها به دنبال این هستند که کشور را به ورطه درگیری‌های داخلی و تجزیه طلبی بکشانند.
وی گفت: باید امید را در دل مردم زنده نگه داریم چرا که سناریوی دشمن بسیار پیچیده است.
اسماعیلی افزود: ما یک رقابت سیاسی داریم و قانون فعالیت احزاب را مشخص کرده و نمود فعالیت سیاسی در انتخابات است که سیاست زدگی با آن فرق دارد بنابراین باید در راستای منشور گفت و گوی سیاسی حرکت کنیم.
در این نشست ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی مردم شهرستان فردوس و مدیران این شهرستان، موضوعاتی نظیر تعیین حدود مرزهای فردوس، بومی سازی قوانین، تفویض اختیار به مدیران شهرستانی، احیای بخش مرکزی و تقویت بخش موجود، درخواست تبدیل باغستان‌ به‌ بخش و توجه به پژوهشکده انار شهرستان فردوس مطرح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر امروز (دوشنبه) به فردوس با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و نخستین استارت آپ شمال شرق کشور در حوزه های مختلف شرکت های دانش بنیان با حضور وی و سایر مسئولان آغاز شد.
۹۸۶۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =