ارتقای سلامت مردم در دستور کار دولت است

بیرجند – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقای سلامت مردم با اعتقاد بر اصل پیشگیری در دستور کار دولت تدبیر و امید است و مردم در کنار مسئولان برای تحقق این مهم تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا علی اسماعیلی روز پنجشنبه در جشن هموفیلی خراسان جنوبی گفت: در راه اعتلای انسانیت و کاهش آلام و گرفتاری انسان های نیازمند، کمک به همنوع در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما مسلمانان موج می زند.
وی ادامه داد: به لحاظ اخلاقی و فلسفی هریک از سالکان الی الله مسیرهایی را در راه نیل به خدا و معشوق تعریف می کنند که کمک به همنوع و نیازمندان در صدر آن است.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: راه رسیدن به خدا از مسیر خلق می گذرد و شایسته ترین خلایق از دیگران نیازمندتر هستند که در همین ارتباط دولت تلاش می کند در ارتباط با سلامت جامعه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکند.
وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در امور خیر پیش قدم هستند افزود: فعالیت بیش از ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در استان گویای این مهم است که در راستای کاهش آلام گام برمی دارند.
اسماعیلی بیان کرد: امروز سازمان های مردم نهاد در قالب های مختلف، نیازمندان را مورد توجه قرار می دهند و جامعه باید به این درک برسد که بیماری محدودیت نیست بلکه با تقویت اراده، کمک و هم افزایی می توان گام های مهمی را برای رهایی از مشکلات این حوزه برداشت.
۱۵۶ بیمار هموفیلی در خراسان جنوبی زندگی می کنند. هموفیلی یا خون‌تراوی دسته‌ای از بیماری‌های ارثی هستند که در آنها توان بدن برای ایجاد لخته و انعقاد خون برای جلوگیری از خونریزی در صورت پاره شدن رگ مختل می شود.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =