مسابقات کشتی قهرمانی کشور در بیرجند آغاز شد

بیرجند – ایرنا – مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان در ۲ بخش آزاد و فرنگی از صبح جمعه (۲۶ مرداد) در محل سالن مخابرات شهرستان بیرجند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مسئول برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان (رقابت های گروه ۲ کشور) در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت: رقابت های کشتی قهرمانی کشور در ۲بخش آزاد و فرنگی با حضور هشت تیم از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، توابع تهران، مازندران، گلستان، سمنان و یزد در حال برگزاری است که خراسان جنوبی به دلیل میزبانی با ۲ تیم در این رقابت ها شرکت کرده است.
عبدالله فتوحی بیان کرد: در بخش آزاد ۹۶ کشتی گیر و در بخش فرنگی ۷۵ کشتی گیر در این دوره از رقابت ها وزن کشی کردند.
وی از اتمام رقابت های جشنواره ای اجرای فنون این مسابقات در صبح امروز (جمعه) خبرداد و گفت: در بخش آزاد این رقابت ها به ترتیب استان های مازندران، توابع تهران و خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش کشتی فرنگی استان های خراسان جنوبی، توابع تهران و مازندان و گلستان مشترک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
فتوحی درباره سطح کمی و کیفی مسابقات هم گفت: تیم های قوی در این مسابقات شرکت کردند و این مسابقات در سطح یک تورنمنت بین المللی در حال برگزاری است و خراسان جنوبی به عنوان میزبان سنگ تمام گذاشته است.
وی افزود: کشتی گیران در ۱۲ وزن با هم به رقابت می پردازند و این مسابقات در چهار گروه در سطح کشور برگزار می شود که بیرجند میزبان گروه ۲ است و نفرات اول تا سوم این گروه ها در مرحله نهایی با هم برای تعیین نفرات و تیم های برتر به رقابت خواهند پرداخت.
مرحله نهایی رقابت های گروه ۲ مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان امشب با معرفی نفرات و تیم های برتر به اتمام می رسد.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =