۳ تیم اسکیت خراسان جنوبی عازم مسابقات کشوری می شوند

بیرجند – ایرنا – رئیس هیات اسکیت استان خراسان جنوبی گفت: سه تیم ۱۲ نفره از خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اسکیت اعزام می شوند که دو تیم آقایان و یک تیم بانوان هستند.

حسن شبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات ۳۱ مرداد و اول شهریور امسال برگزار می شود و تیم آقایان در تهران و بانوان در قزوین به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به صعود تیم شهرستان طبس در لیگ برتر سال گذشته اظهار داشت: لیگ امسال نوبت اول در تهران و نوبت دوم به میزبانی طبس برگزار می شود و مکان نوبت سوم نیز اعلام خواهد شد.
رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقات استانی سرعت اسکیت در ۱۶ شهریور امسال خبر داد و گفت: این دور از مسابقات با حضور تمامی رده های سنی برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت حدود ۶۰۰ نفر در هیات اسکیت استان افزود: جشنواره همگانی اسکیت نیز به زودی در پارک توحید شهر بیرجند برگزار خواهد شد.
شبانی از حضور اسکیت بازان فری استایل استان در مسابقات جهانی مارشال کاپ خبر داد و گفت: این مسابقات هر سال به میزبانی تهران برگزار می شود که سال گذشته ۱۹ نفر از خراسان جنوبی مقابل رقبای سرسختی از کشورهای اسپانیا، اتریش و اوکراین حایز مقام های ششم و نهم جهانی شدند.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال هم اسکیت بازان استان با قدرت بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =