نتایج مسابقات قهرمانی کشتی خردسالان کشور اعلام شد

بیرجند – ایرنا – نتایج مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان در ۲ بخش آزاد و فرنگی که در سالن مخابرات بیرجند مرکز خراسان جنوبی ادامه داشت با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان در ۲ بخش آزاد و فرنگی از جمعه گذشته (۲۶ مرداد ماه) با حضور ۱۷۱ کشتی گیر از هشت استان کشور در بیرجند آغاز شد.
عباس سروری افزود: در رده بندی تیمی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان ( رقابت گروه ۲ کشور) به ترتیب استان های مازندران با ۲۴۹ امتیاز، خراسان رضوی با ۱۶۰ امتیاز و توابع تهران با ۱۹۳ امتیاز بر سکوی اول تا سوم این رقابت ها ایستادند.
وی ادامه داد: در رده بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی به ترتیب استان های مازندران با کسب ۲۶۲ امتیاز، خراسان ‌رضوی با ۲۳۰ امتیاز و توابع تهران با ۱۷۸ امتیاز مقام های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در بخش اجرای فنون کشتی آزاد این رقابت ها به ترتیب استان های مازندران، توابع تهران و خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و تا سوم را کسب و در بخش اجرای فنون کشتی فرنگی به ترتیب تیم های خراسان ‌جنوبی، توابع تهران، مازندران و گلستان به صورت مشترک عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
سروری یادآور شد: نفرات اول تا سوم رقابت‌های انفرادی اوزان مختلف و تیم‌های اول تا سوم بخش اجرای فنون تیمی این مسابقات به مرحله نهایی رقابت‌های کشوری صعود کردند.
همچنین در این مسابقات فرنگی کاران خراسان جنوبی در اوزان ۳۲ ، ۴۱ ، ۵۲ و ۶۸ کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود موفق به کسب چهار مدال نقره شوند.
۷۵۵۶* ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =