توسعه تشکل ها از سیاست های محوری دولت است

بیرجند – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه تشکل ها یکی از محوری ترین برنامه ها و سیاست های مجموعه دولت و استانداری خراسان جنوبی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا علی اسماعیلی روز شنبه در حاشیه جشنواره استانی ازدواج و خانواده جوان استان در جمع خبرنگاران افزود: سازمان های مردم نهاد (سمن) با بهره گیری از ظرفیت و سرمایه مردمی و اجتماعی می توانند کمک بزرگی به دولت داشته باشند.
وی از فعالیت ۴۳۳ سازمان مردم نهاد در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: هر کدام از این سمن ها در امور مختلف از جمله عام المنفعه و خیر متعلق به همه مردم فعالیت دارند و برگزاری جشنواره های ازدواج نیز از برکات حرکت به سمت تشکل های مردمی است.
معاون استاندار خراسان جنوبی بر لزوم حضور بیشتر مردم در امور اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر مردم بیشتر با دولت همراه باشند ما به عنوان خدمتگزاران مردم نیز بیشتر می توانیم در خدمت مردم باشیم.
وی اظهار داشت: استانداری مجموعه ای حاکمیتی و نماینده عالی دولت در استان است که بدون شک در زمینه اشتغال جوانان به ویژه افرادی که به تازگی متاهل می شوند، برنامه هایی دارد.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =