بانوی جودوکار خراسان جنوبی مقام نخست کشور را کسب کرد

بیرجند- ایرنا – نائب رئیس هیئت جودو بانوان خراسان جنوبی گفت: سپیده طاهری، ورزشکار نوجوان استان در مسابقات کشوری جودو که در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد با کسب مدال طلا به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

شهناز ملولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشوری جودو در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان و در هشت رده وزنی به میزبانی سنندج به مدت ۲ روز از ۲۶ مرداد ماه برگزار شد که از خراسان جنوبی در رده نوجوانان هفت نفر و جوانان ۲ نفر به این مسابقات اعزام شدند.
وی ادامه داد: سپیده طاهری، بین ۳۲۶ شرکت کننده و رده سنی نوجوانان با وزن منفی ۴۰ مقام نخست را کسب و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.
نائب رئیس هیئت جودو بانوان خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته نیز مقام سوم این مسابقات از آن ورزشکار خراسان جنوبی بود افزود: سال ۹۵ هم یک نفر از استان به تیم ملی دعوت شد.
وی خاطر نشان کرد: سپیده طاهری امسال با کسب مقام نخست به تیم ملی دعوت می شود.
ملولی از فعال بودن ۲ باشگاه جودو بانوان در بیرجند و یک باشگاه در خوسف خبر داد و گفت: هنوز در سایر شهرستان ها باشگاهی برای این رشته ورزشی فعال نشده است.
رقابت های جودو قهرمانی دختران کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان روز جمعه ۲۶ مرداد با حضور ورزشکارانی از ۲۲ استان کشور در سنندج آغاز شد و به مدت دو روز ۳۲۶ دختر جودوکار در قالب ۲۴ تیم با هم رقابت کردند.
هم اکنون ۷۶ جودوکار در خراسان جنوبی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =