کمک به جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی افزایش یافت

بیرجند- ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: امسال همزمان با آغاز جشن عاطفه ها در استان یک میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شد که نسبت به سال قبل ۵۵ درصد افزایش یافت.

احمد رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال ۱۵ و ۱۶ شهریور در میدان ها و مصلی های سطح استان برگزار و یک میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان از محل کمک های مردمی جمع آوری شد.
وی افزود: از این مبلغ ۱۲۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان نقدی ، یک میلیارد و ۷۷۱ میلیون غیر نقدی و ۴۶۵ میلیون تومان مشارکت مراکز نیکوکاری بوده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همچنان جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن عاطفه ها ادامه دارد گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد #۸۸۷۷* ، واریز وجه به شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ نزد بانک صادرات شعبه مرکزی بیرجند و یا نرم افزار سکه در تلفن همراه برای یاری رساندن به نیازمندان واقعی جامعه مشارکت کنند.
وی بیان کرد: کمک های جمع آوری شده به منظور تامین لوازم التحریر و تحصیل از جمله پوشاک تا قبل شروع مدارس بین دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت توزیع خواهد شد.
رفیعی با اشاره به برپایی یکهزار و ۲۵۹ پایگاه جمع آوری کمک برای جشن عاطفه های امسال افزود: مرحله دوم نیز ۱۱ مهر ماه امسال در سطح مدارس اجرا می شود.
۳۰ هزار دانش آموز نیازمند در خراسان جنوبی وجود دارند که از این تعداد ۹ هزار و ۱۷۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =