متناسب با سیاست های دشمن از نظام اسلامی دفاع کنیم

بیرجند – ایرنا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اکنون درگیر جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم از این رو باید متناسب با سیاست های دشمن از نظام اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز یکشنبه در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و مبلغان خراسان جنوبی با موضوع بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره ملی ۲ هزار شهید استان افزود: نباید در جنگ اقتصادی و فرهنگی به گونه ای رفتار و عمل شود که دشمن می خواهد.
وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی در زمینه های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی، فکری و معنوی پیشرفت های زیادی داشته است که این مهم کار دشمن را در رسیدن با اهدافش مشکل کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم و صفر فرصتی است تا دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.
وی اظهار داشت: در ماه محرم و صفر روحانیون به جامعه تحلیل بدهند، اما تحلیل به شکلی ارائه نشود که اساس نظام اسلامی که دستاورد خون شهدا است زیر سوال برود.
نوفرستی افزود: منبرهای روحانیان باید پاسخی به شبهات در جامعه باشد، نسخه کوچک قیام امام حسین(ع) نهضت امام خمینی (ره) بود، قیام سالار شهیدان منجر به شهادت ایشان و نهضت امام راحل منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد.
وی بیان کرد: فلسفه قیام امام حسین(ع) برگرداندن جامعه منحرف به خط اصلی بود، این وظیفه در طول تاریخ متوجه همه مسلمانان است که اگر زمانی جامعه اسلامی دچار فساد بنیانی شود هر مسلمان باید در شرایط مناسب که اثرگذار است قیام کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز ولایت پرچم دار حق بوده و این جریان به سرعت رو به رشد است.
نوفرستی افزود: در سال جاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در استان برگزار می شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، یاد شهدا کمتر از خون شهدا نیست.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =