رژه نیروهای مسلح در فردوس برگزار شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی روز شنبه در فردوس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا امام جمعه فردوس در این مراسم گفت: زمانی که عده ای از مردم جنگ و دفاع مقدس را زیر سوال برده بودند امام(ره) فرمودند ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی افزود: مقام شهادت اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است و همین شهادت ها دشمن را رسوا و اسلام را پیروز می کند.
وی اظهار داشت: مقام شهادت هدیه ای از جانب خداوند است برای کسانی که لیاقت شهادت را دارند و امروز ما ۴۰ سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و مردم همچنان پشت سر ولایت، رهبری و نظام ایستاده ‌اند.
فرماندار فردوس هم در این مراسم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را پشت سر می‌گذارد گفت: دشمنان برای ما نقشه‌ ها و توطئه ‌های زیادی دارند ولی ملت ایران و قوای سه گانه پشت سر رهبری با همدلی و وحدت در برابر دشمنان ایستاده و نقشه ‌های دشمن را همچون همیشه نقشه بر آب می کنند.
مهدی ابراهیمی یادآور شد: اگر تحمل و قناعت داشته باشیم و بینش خود را نسبت به مسائل اقتصادی افزایش دهیم می توانیم به راحتی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
صبح امروز آیین رژه نیروهای مقاومت بسیج و سپاه، رژه موتوری و ماشینی نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان امام خمینی (ره) فردوس با حضور مردم، مدیران و نیروهای سپاه و بسیج این شهرستان برگزار شد.
۹۸۶۵ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هجده =