کلاس های نوآموزان در درمیان متفاوت رنگ آمیزی شد

بیرجند – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: کلاس های نوآموزان شهرستان برای انگیزه بیشتر آنان در تعلیم و تربیت متفاوت تر از سایر کلاس ها رنگ آمیزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا همزمان با سراسر کشور یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی شهرستان درمیان روز شنبه (۳۱ شهریور) با نواختن زنگ شکوفه ها راهی کلاس های درس شدند.
نجفعلی مقیمی گسک در آیین نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه ۲۲ بهمن شهر اسدیه گفت: آموزش و پرورش درمیان با بیش از یکهزار و ۲۰۰ همکار فرهنگی آماده استقبال از ۱۲ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید است.
وی روز نخست مدرسه را روزی زیبا و به یاد ماندنی در ذهن های همه دانش آموزان توصیف کرد و افزود: هدف از برگزاری جشن شکوفه ها آشنایی دانش آموزان پایه اول با فضای مدرسه و نخستین معلم خود در دوران تحصیل است.
مدیر آموزش و پرورش درمیان از والدین خواست برای ارتقای وضع تحصیلی و رشد علمی دانش آموزان با مربیان مدرسه همکاری بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش دو وظیفه بسیار مهم برعهده دارد که تعلیم و تربیت نونهالان، دانش آموزان، نوجوانان و جوانان از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی یکی از رسالت های بزرگ این دستگاه آموزشی است.
مقیمی گسک گفت: تمامی زمینه ها برای تحصیل و رشد فرهنگی، اجتماعی، روحی و معنوی دانش آموزان در مدارس شهرستان مرزی درمیان فراهم شده است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =