مامور انتظامی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار به شهادت رسید

بیرجند- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مامور انتظامی ستوان دوم « علی غلامی» در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان قاینات به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: شب گذشته مأموران ایست و بازرسی قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان کرد: مأموران ۲ سرنشین این خودرو را پیاده و بازرسی کردند که یکی از سرنشینان هنگام بازرسی بدنی مأمور مراقب ایستگاه را با یک قبضه سلاح کلت کمری تهدید کرد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران با توجه به وضعیت تردد در ایست و بازرسی و احتمال آسیب رسیدن به شهروندان، سعی در آرامش فرد مسلح داشتند که او با سلاح، سرنشینان یک دستگاه خودروی دیگر را پیاده و با تهدید مأمور پلیس و شهروندان، خودرو را به صورت مسلحانه سرقت کرد.
وی ادامه داد: با اقدام قاطع ،مأموران در محدوده ای که خطر جانی برای سایر خودروهای عبوری نداشت با فرد مسلح درگیر شدند که یکی از افراد مهاجم زخمی و هر ۲ مهاجم مسلح دستگیر و سلاح آنان نیز توقیف شد.
سردار شجاع یادآور شد: درگیری متقابل بین مأموران و مهاجمان مسلح ستوان دوم علی غلامی از کارکنان ایست و بازرسی شهرستان قاینات مجروح و به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و به خیل یاران شهیدش پیوست.
وی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم این شهید مدافع حریم وطن و مردم خراسان جنوبی تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه بی نظمی و شرارت به صورت قاطع برخورد می کند و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز ما است که در این راه هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: آیین تشییع پیکر مطهر این شهید فردا (پنجشنبه) در قاین از میدان امام خمینی(ره) این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =