امام جمعه بیرجند شهادت مامور انتظامی را تسلیت گفت

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند روز چهارشنبه با صدور پیامی شهادت ستوان دوم« علی غلامی» از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاینات را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: شهادت مظلومانه مامور دلاور نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان قاینات موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب و مردم استان خراسان جنوبی شد.
در ادامه این پیام آمده است: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم کرد بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار است.
این پیام می افزاید: اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان، پرسنل غیور نیروی انتظامی، خانواده های معظم شهدا، بازماندگان مکرم این شهید و مردم خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.
شب گذشته ستوان دوم علی غلامی از کارکنان ایست و بازرسی شهرستان قاینات در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =