گاز برخی مشترکان حاجی آباد و مود قطع می شود

بیرجند- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: گاز برخی از مشترکان روستای حاجی آباد بیرجند و مود سربیشه، اول آبان ماه (سه شنبه) به مدت چند ساعت قطع می شود.

سید محمود هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گاز این مناطق به منظور انجام عملیات وصل گرم و توسعه شبکه، هشت تا ۱۰ ساعت قطع می شود.
وی ادامه داد: در این ارتباط گاز مشترکان در خیابان خلیج فارس تمامی کوچه های زوج ، خلیج فارس ۹ تا ۲۵، خیابان ولایت یک تا ۹ و خیابان امام خمینی(ره) ۲۰ حاجی آباد شهرستان بیرجند از هشت صبح به مدت ۱۰ ساعت قطع می شود.
هاشمی با تاکید بر اینکه مشترکان واقع در این مناطق باید تمهیدات لازم را لحاظ کنند افزود: بهتر است شهروندان برای جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی شیر اصلی گاز را قطع کنند و در صورت هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به امدادگاز اطلاع دهند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: گاز این مناطق پس از پایان عملیات، توسط امداد گاز شهرستان بیرجند وصل می شود.
وی همچنین از قطع گاز در شهر مود خبر داد و گفت: به منظور انجام پاره ای تغییرات در شبکه توزیع مود، گاز مشترکان این شهر به جز خیابان های امام حسین (ع) ( کوچه های فرد ) ، کارگر ، تربیت و مسکن مهر، اول آبان ماه از ساعت هشت صبح به مدت هشت ساعت قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به سه مرحله قطع گاز در استان از ابتدای امسال افزود: این قطعی به خاطر افت فشار یا کمبود گاز نبوده بلکه علت اصلی آن توسعه شبکه یا تعمیر است.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =