۱۰۰ اتوبوس از خراسان جنوبی زائران اربعین را جا به جا می کنند

بیرجند – ایرنا – معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طرح جا به جایی زائران اربعین حسینی (ع) در سراسر کشور آغاز شد و در این طرح بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان استان شرکت دارند.

مهدی گرجی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناوگان اتوبوسی استان اعم از ویژه، عادی و وی. آی. پی در این طرح جا به جایی زائران به مرزهای مهران و چذابه را عهده دار هستند و پس از پایان مراسم نیز برگشت زائران از مرزهای ذکر شده انجام می شود.
وی گفت: طرح جا به جایی زائران اربعین حسینی (ع) از اول آبان ماه آغاز شد و به مدت ۱۳ روز ادامه دارد که در این مدت زائران از مرزهای مهران و چذابه جا به جا می شوند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اعزام یکهزار و ۸۸۷ زائر با ۵۲ دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و چذابه گفت: مابقی زائران در روزهای آتی اعزام خواهند شد.
وی اظهار داشت: شرکت های حمل و نقل موظف هستند براساس نرخ مصوب نسبت به جا به جایی زائران اقدام کنند و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می شود.
گرجی گفت: به منظور ارتقای سطح خدمات به زائران و ایمنی وسایل نقلیه هماهنگی های لازم با ادارات و دستگاه های مرتبط انجام شده و ناوگان اعزامی قبل از حرکت توسط نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل و پلیس راه استان مورد بازدید قرار می گیرند.
وی با تاکید بر هماهنگی مسئولان کاروان ها با رانندگان و شرکت های حمل و نقل افزود: این هماهنگی موجب تسهیل در برگشت از سفر زیارتی می شود و از ایجاد وقفه جلوگیری می کند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از مسئولان کاروان هایی که تاکنون موفق به تامین وسیله نقلیه نشده اند خواست در صورت تمایل به انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان مراجعه کنند یا با تلفن ۳۲۳۱۳۳۴۵ تماس بگیرند.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =