اولویت های پژوهشی فرهنگی در خراسان جنوبی اعلام شد

بیرجند – ایرنا – شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اولویت های پژوهشی این اداره کل را در سال ٩٧ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شورای پژوهشی این اداره کل در راستای اهداف فرهنگی، پژوهشی و گسترش روحیه تحقیق و پژوهش از تمامی اندیشمندان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برای اجرای طرح های تحقیقاتی پیرامون محور ذیل دعوت به همکاری می کند.
بررسی انواع و ویژگی های پوشاک محلی خراسان جنوبی، راهکارهای فرهنگی در رویارویی با تحریم اقتصادی، شناخت ثبت و حفظ آواها و نواهای محلی استان خراسان جنوبی، استفاده از ظرفیت های هنر بومی در ارتقای جاذبه های فرهنگی و گردشگری استان، چالش ها و راهکارهای فرهنگ سازی در جهت مدیریت استفاده بهینه از فضای مجازی عناوین اولویت های پژوهشی عنوان شده است.
براین اساس پژوهشگران باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشند و دانشجویان کارشناسی ارشد که به مرحله تدوین پایان نامه رسیده اند نیز می­توانند شرکت کنند.
همچنین مرتبط بودن رشته تحصیلی پژوهشگران با موضوع پژوهش الزامی است و هر فرد همزمان نمی­تواند مجری بیش از یک طرح پژوهشی باشد.
دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا در صورتی ­که موضوع پایان نامه خود را از عناوین موردنظر انتخاب کنند و به تأیید شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برسد از حمایت مالی بهره مند خواهند شد.
پروپزال­ها با نرم افزار word ٢٠٠٧، قلم B Nazaninفونت ١٢ درشت به آدرس:’pazhoheshkhorasanj@farhangmail.ir’ارسال شود.
براساس این گزارش مهلت ارسال پروپزال ۱۵ آذر امسال خواهد بود و به پروپزال­هایی که بعد از تاریخ مذکور ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
علاقه­مندان می­توانند برای دریافت فرم پیشنهاد پژوهشی به نشانی الکترونیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی Khj@farhang.gov.ip صفحه اصلی سایت، فراخوان ها مراجعه کنند.
۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =