دانشگاه فنی و حرفه ای ماموریت گرا است

بیرجند – ایرنا – رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاهی ویژه است که در ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفا کرده و ماموریت گرا است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا ابراهیم صالحی عمرانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از دانشکده فنی و حرفه ای پسران طبس در جمع خبرنگاران افزود: هر جامعه به تکنیسین نیاز دارد و خراسان جنوبی و شهرستان طبس نیازمند توسعه آموزش های مهارتی در رشته های مختلف است.
وی تاکید کرد: کارگاه ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه های فنی و حرفه ای در طبس نیاز به ارتقا و بهسازی دارد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: فضای آموزشی طبس برای آموزش آقایان و بانوان را مناسب دیدم ولی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها نیازمند تکمیل، ارتقا و بهسازی است.
وی بیان کرد: برخی از رشته های عام مانند طراحی و دوخت که هر شهری به آن نیاز دارد باید ایجاد و مطالعه دقیق برای نیاز کار شهر با توجه به ویژگی هایی نظیر صنعت و معدن شهر در نظر گرفته شود و پس از بررسی شرایط ارتقای آن را محقق کنیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور امروز (یکشنبه) با حضور در شهرستان طبس از دانشکده‌های فنی و حرفه ای دختران و پسران طبس با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.
شهر طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
۷۲۱۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =