۲۴۵ دستگاه آماده اجرای طرح زمستانی راهداری است

بیرجند- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۲۴۵ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز آماده اجرای طرح زمستانی راهداری در استان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، جعفر شهامت اظهار داشت: ۲۵۷ نفراز کارکنان راهداری شامل نیروهای کارگری، اپراتورماشین آلات، نیروهای پشتیبانی و ستادی نیز به صورت مستقیم در طرح زمستانی راهداری مشارکت خواهند داشت.
وی افزود: ماشین آلاتی که برای فعالیت در طرح زمستانی امسال پیش بینی شده شامل ۴۲ دستگاه انواع خودروهای سبک سواری و وانت، ۷۵ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، انواع تریلی و کامیونت، ۸۲ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل انواع لودر، گریدر، بولدوزر و بیل مکانیکی و ۴۶ دستگاه تجهیزات ویژه راهداری زمستانی شامل دستگاه های شن و نمک پاش و تیغه های برف روب مکانیزه است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: اکنون ۲۰ باب راهدارخانه در استان فعال است و ذخایر شن و نمک در این راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده که با شروع طرح زمستانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این راهدارخانه ها استقرار می یابند.
وی افزود: برای تامین سوخت، روغن، فیلتر و اقلام مصرفی ماشین آلات و پرداخت هزینه های بیمه از ابتدای سال بیش از ۷۸ میلیون تومان صرف شده است.
شهامت گفت: طرح زمستانی راهداری از ۲۶ آذر به صورت رسمی آغاز می شود اما راهداران از اول آذر آماده خدمت رسانی در جاده ها هستند.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =