۳۶۲ کیلوگرم تریاک در نهبندان کشف شد

بیرجند – ایرنا – فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ۳۶۲ کیلوگرم تریاک ۲۴ ساعت گذشته با سه عملیات جداگانه در شهرستان نهبندان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: در اجرای سی و سومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز سال ۹۷ با تلاش بی وقفه اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی و فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان اطلاعلاتی به دست آمد که قرار است محموله سنگین موادمخدر به سرگردگی فردی معلوم قاچاق شود و موضوع به صورت ویژه پیگیری شد.
وی بیان کرد: ماموران با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در عملیاتی ضربتی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان ۲۰۶ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خرسان جنوبی گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در ۲ عملیات جداگانه دیگر با بازرسی از ۲ دستگاه خودروی سواری ۱۵۶ کیلوگرم تریاک را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.
وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان افزود: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در حوزه امن و وسیع شهرستان نهبندان هیچگونه ناامنی رخ ندهد و گشت زنی های شبانه روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب العبور این شهرستان در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =