طرح زمستانی در جاده های خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند – ایرنا – طرح زمستانی پلیس و نیروهای امدادی و خدمات رسان در جاده های استان خراسان جنوبی با برگزاری رزمایش آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز پنجشنبه در این رزمایش که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: طرح زمستانه از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا ۲۲ اسفند در جاده ها ادامه خواهد داشت.
سردار مجید شجاع ادامه داد: با توجه به موقعیت خراسان جنوبی و سفرهای درون و برون جاده ای و تردد زائران امام رضا (ع) از استان های دیگر، به یقین مسائل مهمی را پیش رو خواهیم داشت.
وی بیان کرد: همکاران سختکوش ما در مجموعه پلیس راه، پلیس راهور و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه های مرتبط با خودروها در سال طرح های مختلفی را اجرا می کنند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با پایان طرح زمستانه در ۲۲ اسفند، مجدد طرح نوروزی آغاز می شود و به همین ترتیب ارایه خدمات مستمر خواهد بود.
وی اظهار داشت: از مسئولان دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم در حوزه زیرساختی جاده ها به ویژه مسیرهایی که نیاز به دوبانده شدن دارد، نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.
سردار شجاع افزود: هرچند اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما کماکان کمبود اعتبارات و مسایلی از این دست وجود دارد که با تلاش وافر همکاران این مجموعه باید اقدامات تسریع یابد تا دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تصادفات و تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم.
وی یادآور شد: همه تلاش ما این است با ارایه خدمات بهتر به همراه سایر مسئولان ذیربط در طرح زمستانه و همه ایام در سطح جاده ها و شهرها حداقل تصادفات و خسارات را داشته باشیم و از جان و مال مردم مراقبت کنیم.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل تصادفات جاده ای در استان مانند سایر نقاط کشور عامل انسانی است که امید است شهروندان با رعایت قانون و مقررات به این موضوع توجه خاص داشته باشند.
۱۱ هزار و ۳۵۲ کیلومتر طول راه های آسفالت خراسان جنوبی است.
این استان مرزی با ۶ استان کشور همجوار است.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =