نمایشگاه انقلاب فرصتی برای پاسخ به شبهات است

بیرجند- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب می تواند فرصت مناسبی باشد که به شبهات در اذهان جوانان پاسخ داده شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام احمد رضایی روز شنبه در کارگروه عمران و امور نمایشگاه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب باید با یک محتوای غنی برپا شود.
وی ضمن تاکید بر حضور راویان انقلاب برای پاسخ به برخی شبهات افزود: غرفه مناظره و آزاد اندیشی با حضور افراد اهل فن و کسانی که اذهان خلاق دارند در جذابیت برنامه های جانبی نمایشگاه اثر گذار خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: نباید از طرح سئوال در مورد عملکرد ۴۰ سال گذشته نگران باشیم بلکه باید با کمک اساتید برجسته دانشگاهی و نخبگان به دغدغه‌ها پاسخ گفت.
وی با اشاره به پیش بینی پخش فیلم های مستند از زمان انقلاب ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه اصلی دستاوردهای انقلاب می ‌توانیم برای تأثیرگذاری بیشتر، نمایشگاه‌هایی در فضاهای مختلف دیگر همچون مساجد و هیئت‌ های بزرگ شهر داشته باشیم.
رضایی ضمن تاکید بر انتخاب زمان و مکان مناسب برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب گفت: زمان، مکان و مخاطب باید سنجیده شود چون امروز دیگر با مخاطب ۱۰ سال قبل مواجه نیستیم بلکه فکر، ذهن و اندیشه مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: گرانی و مشکلات اقتصادی، نظام را به زانو در نمی آورد ولی تغییر نگرش مردم نسبت به نظام مهم است و باید مراقب آن بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی نیز گفت: مکان جدید نمایشگاه آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است.
حمیدرضا درودی افزود: تمامی زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز در محل جدید نمایشگاه بین المللی بیرجند آماده شده فقط موانع جزئی وجود دارد که امیدواریم با کمک دستگاه های اجرایی رفع شود.
وی با اشاره به مشکلات مکان فعلی نمایشگاه ها اظهار داشت: مهمترین مشکل فعلی پارکنیگ است که با انتقال به محل جدید این مشکل رفع خواهد شد.
در حالی که وی تلاش داشت اعضای کارگروه رو برای برپایی نمایشگاه در محل جدید متقاعد کند اما معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه در فرصت باقی ماند، زمانی برای برپایی نمایشگاه در محل جدید نیست؛ مصوب کرد که امسال نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در همان محل فعلی نمایشگاه ها برپا شود.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =