۱۸ طرح عمرانی در بخش مرکزی درمیان به بهره برداری رسید

بیرجند – ایرنا – همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۱۸‌ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۹‌میلیارد ۸۳۷ میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان درمیان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا فرماندار درمیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این طرح ها با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح این تعداد طرح برای پنج نفر اشتغال ایجاد شد و بیش از ۱۴هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
محمد بشیری زاده، گازرسانی به روستای درمیان، احداث خانه بهداشت روستای فورگ به نمایندگی از ۲ باب خانه بهداشت، طرح آبیاری تحت فشار روستای اره فورگ به نمایندگی از هفت طرح بخش کشاورزی، سالن ورزشی روستای سرو، ۲طرح اشتغال گلخانه آلوورا در روستای تشوند، بوستان روستای طاغان به نمایندگی از پنج بوستان روستایی و گاز رسانی به منازل سازمانی هنگ مرزی گزیک را از جمله طرح های افتتاحی در هفتمین روز هفته دولت در درمیان ذکر کرد.
وی ادامه داد: در هفتمین روز دهه فجر سه هزار و ۷۵۰ متر مربع فنس و چهار دستگاه بخاری با اعتبار۴۴۰ میلیون ریال به اهالی روستاهای منطقه حفاظت شده درمیان تحویل شد.
همچنین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر اسدیه از دیگر برنامه های نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان درمیان در هفتمین روز از دهه فجر بود.
درمیان از شمال به شهرستان قاینات، جنوب به شهرستان سربیشه، غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن با مرزی به طول ۷۰ کیلومتر به استان شیندند افغانستان متصل است.
درمیان سال ۱۳۸۴ از بخش به شهرستان ارتقا یافت.
۷۵۵۶*۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =